Hubandge Walkatha Sinhala – හස්බන්ඩ්ගේ වල් ආසාව

Step into the world of Hubandge Walkatha Sinhala – හස්බන්ඩ්ගේ වල් ආසාව with Walkatha Sinhala content designed to keep readers interested from the first chapter.

 

අද මම කියන්න යන්නෙ ටිකක් වෙනස් කතාවක්.මේ සිද්ධිය වෙලා දැන් මාස 2ක් විතර ඇති. මගෙ නම සදුනි.. මට වයස 32 යි. මම මැරීඩ්.මගේ හස්බන්ඩ් මාලක.වයස 34යි.අපි මැරි කරේ ප්‍රෝපෝසල් එකකින්.අපි තාම ලමයි හදන්න ප්ලෑන් කරලා නෑ… මම ප්‍රයිවට් කම්පැනි එකක මැනේජර්ගෙ ඇසිස්ටන්ට් විදිහට වැඩ කරන්නෙ..හස්බන්ඩ් බෑන්ක් එකක වැඩ කරන්නේ.

Hubandge Walkatha Sinhala – හස්බන්ඩ්ගේ වල් ආසාව

මම හැමදාම වැඩ ඇරිලා ගෙදර එනකොට හවස 6 විතර වෙනවා. මට කලින් හස්බන්ඩ් හැමදාම ගෙදර එනවා.ඔහොම ඉන්නකොට මට හස්බන්ඩ්ගෙ වෙනසක් තේරුනා. එයා මාත් එක්ක කතා කර කර ඉන්නකොට එහෙම එයා ගොඩක් වෙලාවට බලන් ඉන්නෙ මගෙ කකුල් දෙක දිහා. මම ඉතින් ඒක වැඩිය ගනන් ගත්තේ නෑ. මම නේල් ආර්ට්ස් කකුලෙ දාලා තියන නිසා ඒව දිහා හස්බන්ඩ් බලනව කියලා හිතුවෙ මම. ඔහොම ඉන්නකොට මට තව වෙනසක් තේරුනා.

සති දෙකක විතර ඉදන් මම වැඩ ඇරිලා එනකොට හැමදාම වහින්න පටන් ගන්නවා. ඉතින් ගෙදර එනකොට හැමදාම මම දාගෙන යන shoes වල මඩ ගෑවිලා. ඒත් ඊලග දවසෙ උදේ බලනකොට ආයිත් මගෙ shoes අලුත් වගේ. අර තිබ්බ කිසිම මඩක් නෑ. පලවෙනි දවසෙ මම වැඩිය ගනන් ගත්තෙ නෑ. මම ම හෝදල ඇති කියලා හිතුවෙ. ඒත් දෙවෙනි දවසෙත් එහෙමයි. එතකොට මට හිතුනා හස්බන්ඩ් තමා මම පව් කියලා හිතලා හෝදනවා ඇත්තේ කියලා.

මම ඊට පස්සෙ හස්බන්ඩ්ගෙන් ඇහුවා “ බබා ඔයා මගෙ ශූස් හේදුවද මඩ ගෑවිලා තිබුන ඒවා” කියලා. හස්බන්ඩ් කිව්වා “නෑ සුදූ මම හේදුවෙ නෑ” කියලා. මම බය උනා හොදටම ඊට පස්සේ. ඇයි අනේ මේ හොදටම මඩ ගෑවිලා තියන heels දෙක පාරටම උදේ බලනකොට අලුත් වගේ තියෙන්නෙ කොහොමද කියලා. ඊට පස්සෙ මම වැඩට ගියා. එදානම් වැඩ ඇරිලා එනකොට වැස්ස වැහැල ඉවරයි. ඒත් ඉතින් පාරවල් වල මඩනෙ.

එදත් ගෙදර එනකොට කලින් තරම්ම මඩ ශූ එකේ ගැවිලා නැති උනත් තරමක් ගෑවිලා තිබ්බා. මම එනකොට හස්බන්ඩ් සෝෆා එක උඩට වෙලා ටීවී බලනවා. මම වෙනදා වගේම ගේ ඇතුලට ඇවිත් හීල්ස් දෙක ගැලෙව්වා. හස්බන්ඩ්ගෙත් ඔලුව අතගාලා වොශ් එකක් දාන්න යනවා කියලා එයාට කියලා මම ටවල් එකත් අරගෙන එහෙමම වොශ්රූම් එකට ගියා. මට සැකයක් ඇවිත් තිබුනෙ හස්බන්ඩ් මට තියෙන ආදරේට මගෙ ශූස් හෝදනවා කියලා.

ඒත් තියෙන ලැජ්ජාවට ඒක මට කියන්නෙ නෑ කියලා. මම වොශ් රූම් එකට ගියාම මට ඕක මතක් උනා. ඊට පස්සෙ මම හොරෙන්ම ආයිත් සාලෙට ආවා. එනකොට මම දැකපු දේ මම හීනෙකින්වත් හිතපු දෙයක් නෙමේ. හස්බන්ඩ් එයාගෙ ඩික් එකත් කලිසමට උඩින් අල්ල අල්ල මගෙ ශූස් ලෙවකනවා මඩ පිටින්ම. මට ටිකක් කේන්ති ගියා මෙයා මොකක්ද මේ කරන්නෙ කියලා හිතලා. මම ඊට පස්සේ සැරෙන් “මොකක්ද ඔයා ඔය කරන්නේ බබා අහ්” කියලා ඇහුවා. ඒක ඇහුන ගමන් හස්බන්ඩ් උඩ ගියා. එයා එහෙමම බිම බලාගෙන එයාගෙ රූම් එකට ගිහින් දොර ලොක් කරගත්තා. මම කතා කලාට දොර ඇරියෙම නෑ.

මම ඊට පස්සෙ ගිහින් වොශ් එකක් දාගත්තා. හස්බන්ඩ් ඩිනර් එක ගන්න වෙලාව වෙනකන්ම ලොක් එක ඇරියේ නෑ. ඊට පස්සේ මම ගිහින් කන්න කතා කලාම දොර ඇරගෙන හස්බන්ඩ් ආවා. ඊට පස්සේ එයා ටිකක් කනකන් ඉදලා මම ශේප් එකේ හස්බන්ඩ්ගෙන් ඇහුවා “මොකක්ද බබා ඔයා අර මගෙ ශූ එකත් අරගෙන කලේ” කියලා. හස්බන්ඩ් ඒත් උත්තරයක් නෑ. මම දෙපාරක් විතර ඒකම අහන කොට හස්බන්ඩ් මට කිව්වා “නෑ සුදූ මම මේ ඒක සුද්ද කලා. ඒ වෙලේම මට කැසිල්ලක් ආවා.

ඔයා එකපාරටම ආවම මට ලැජ්ජා හිතුනා” කියලා. මම ඊට පස්සේ ඇහුවා “ඉතින් ඇයි බබා ශූ එක ඔයා කටින් සුද්ද කලේ” කියලා. හස්බන්ඩ් කිව්වා “මම ආසයි බබා එහෙම කරන්න.මන් ඒක ගැන වැඩිය හිතන්න ගියේ නෑ .. හස්බන්ඩ් ආයිත් එහෙම කරන්නේ නෑ කියලා පොරොන්දු උනා. මම ඉතින් ඊට පස්සෙ ඒක වැඩිය ගනන් ගත්තේ නෑ. ඊට පස්සෙ අපි ඩිනර් එක අරන් නිදියන්න උඩ තට්ටුවට යන්න හදනකොට හස්බන්ඩ් පඩියක් උඩ නිදියගෙන ෆෝන් එක ඔබ ඔබ ඉන්නවා. මට උඩට යන්න බෑනෙ එයා ඉන්නකොට. මම ඉතින් මාලකට අයින් වෙන්න කිව්වා. එයා ටිකක් විහිලුයි මුරන්ඩුයි. ඒ හින්දා එයා අයින් උනේම නෑ. බෑ බෑ ගගා ඉදියා. එයා ඊට පස්සෙ එක පාරටම කිව්වා “ඉතින් බබා ඔයා මාව පාගගෙන යන්නකො” කියලා.

The story develops in a Sinhala Wal Katha New style, with realistic conversations, subtle changes in behaviour, and moments that gradually reshape the narrative.

මම ඇහුවා පිස්සුද සුදූ ඔයාට කියලා. ඊට පස්සේ මම හස්බන්ඩ්ට කිව්වා “අනේ පිස්සුද පැටියො. මගෙ හස්බන්ඩ්ව පාගගෙන මට යන්න පුලුවන්ද. කෝ ඉතින් අයින් වෙන්නකො” කියලා. හස්බන්ඩ් ඊට පස්සෙ අහින්සක විදිහට මගෙ දිහා බලලා “අනේ බබා ප්ලීස් මාව පාගගෙන යන්නකෝ. අනේ මට රිදෙන්නේ නෑ. අනේ අනේ පාගන් යන්නකෝ” ගෑවා. මට එයා එහෙම කිව්වම බෑ කියන්නත් බෑ. ඒත් කොහොමද වයිෆ් කෙනෙක් තමන්ගෙ හස්බන්ඩ්ව පාගන්නේ. ඒ හින්දා මම “අනේ සුදූ මට බෑ” ගෑවා. එයා ආයිත් අහින්සක විදිහට අනේ අනේ කියලා කිව්වා. මටත් කරන්න වෙන දෙයක් නැති නිසා එයාගෙ බඩට මගෙ එක කකුලක් තියලා නැග්ගා.

ඊට පස්සෙ මම උඩට ගියා ඒ උන දේ ගැන වැඩිය හිතුවේ නෑ. ටිකකින් මට පහල සද්දයක් ආවා. මම හොරෙන් පහලට ගිහින් බලනකොට හස්බන්ඩ් කලින් වගේම මගෙ හීල්ස් දෙක අරගෙන musturbrate(අතේ ගහනවා) කරනවා. මම ඒක දැක්කම ශොක් උනා. හස්බන්ඩ්ට බනින්න හිතුනෙත් නෑ. ඒ තරමට මම එයාට ආදරෙයි. මම ආයිත් බෙඩ් එකට ගියා. එදා රෑ මට නින්ද ගියෙත් නෑ ඕක ගැනමයි හිතෙන්නේ. පහුවෙනිදා මම ඔෆිස් ගිහින් පූජාට(මගෙ හොදම යාලුව) ඕක ගැන කිව්වා. එයා ඊට පස්සෙ මට කිව්වා “ඔයාගෙ හස්බන්ඩ්ට තියෙන්නෙ මට හිතෙන්නෙ මානසික ගැටලුවක්. ඔයා එයා එක්ක ටිකක් ඕපන් කතා කරලා ඒ ගැන අහන්න.

හස්බන්ඩ්ගෙ හිතේ තියන ඔක්කොම අහගන්න” කියලා. මටත් හිතුනා ඒ ක්‍රමේ හරි කියලා. එදා මම හවස වැඩ ඇරිලා ගිහින් වොශ් එකක් එහෙම දාලා මාලකට කතා කලා. එයත් ආවා “ඇයි බබා” ගාගෙන. මම ඊට පස්සෙ එයාගෙන් ඇහුවා “සුදූ ඔයාට මොකක් හරි මානසික ප්‍රශ්නයක් තියනවද? මම ඊයෙ රෑත් ඔයාව දැක්කා ඔයා මගෙ හීල්ස් ලෙව කනවා. සුදූ ප්‍රශ්නයක් තියනවනම් මට කියන්න බය නැතුව. මම ඔයාගෙ වයිෆ්නෙ. ඕන ප්‍රශ්නයක් තියනවනම් අපි කතා කරලා විසදුමක් හොයා ගමු” කියලා. හස්බන්ඩ් ටිකක් ලැජ්ජා වෙලා බිම බලන් ඉන්නවා. මම ආයිත් ඇහුවම හස්බන්ඩ් මට කිව්වා “

අනේ බබා ඔයා මාව වැරදියට හිතන්න එපා මම ආසයි ඔයා දාගෙන ඉදපු සෙරෙප්පු ,ශූස් ඔක්කොම ලෙව කන්න. තව ඔයාට කියලා මාව පාගගන්න. තව ඔයාගෙ කකුල් ලෙවකන්න. අනේ මන්දා බබා මාව වැරදියට හිතන්න එපා.ඔයා ඇහුව නිසා මම කිව්වේ” කියලා. ඒක ඇහුව ගමන් මාව ශොක් උනා. හස්බන්ඩ් ට මේ මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා හිතලා. මම එයාට කිව්වා “හරි සුදු ඔයා මට ඕක කිව්ව එක හොදයි.

ඒත් සුදූ වයිෆ් කෙනෙක්ට තමන්ගෙ හස්බන්ඩ්ව කවදාවත් පාගන්න බෑනෙ. ඕක ඔයාගෙ මානසික ප්‍රශ්නයක්. අපි ඩොක්ට කෙනෙක්ව හම්බ වෙන්න යමු” කියලා. ඊට පස්සෙ හස්බන්ඩ් කිව්වා ” නෑ බබා මේක ලෙඩක් නෙමේ. මේක ආසවක්. ගොඩක් අයට මේ වගේ ආසාවල් නෑ කලාතුරකින් අයට තමා තියෙන්නේ. ඔයා නෙට් එකේ පොඩ්ඩක් හොයලා බැලුවනම් ඔයාටම තේරෙයි. අනේ බබා මේක කාටවත් කියන්න එපා.

ඔයාව මට විශ්වාස නිසා කිව්වේ” කියලා. මට දැන් කරගන්න දෙයක් නෑ. මම මාලකට කිව්වා අපි පස්සෙ ඒ ගැන කතා කරමු කියලා මම රූම් එකට ගියා. හස්බන්ඩ් කිව්වා වගේ මම නෙට් එකේ පොඩ්ඩක් සර්ච් කරලා බැලුවා. එතකොට තමා මටත් තේරුනේ මේ ගැන.

ඒවා දැකලා මට හස්බන්ඩ් ගැන දුක හිතුනා. රජෙක් වගේ ඉන්න ඕනි මගෙ හස්බන්ඩ් ඇයි මේ වගේ දේවල් වලට ආස උනේ කියලා. මම කාටවත්ම කියන්න ගියෙ නෑ මාලකගෙ මේ ආසව ගැන. අඩුම තරමෙ පූජටවත්. ඊලග දවස නිවාඩු දවසක්. හස්බන්ඩ්නුයි මායි දෙන්නම ගෙදර. අපි බ්‍රෙක්ෆස්ට් එහෙම අරගෙන ටීවී බලන්න ගත්තා. ටීවී බලනකොට මගෙ කකුල් දෙක තිබුනෙ සෝෆා එකේ හස්බන්ඩ්ගෙ ලග. මට තේරුනා මෙයා ටීවී බලන්නෙ නෑ මගෙ කකුල දිහා තමා බලන් ඉන්නේ කියලා.

මම ඊට පස්සේ කකුලෙන්ම එයාට ඇනලා “මොනවද ඔය බලන්නෙ” කියලා ඇහුවා. හස්බන්ඩ් මට කිව්වා ඊට පස්සේ “අනේ බබා මම ඊයෙ ඔයාට කිව්වානේ මම ඔයාගෙ කකුල් වලට ආසයි කියල”. මට දැන් කරන්න දෙයක් නෑ. මම කිව්වා “ආහ් එහෙනම් ඕනි තරමක් බලන් ඉන්නවකො” කියලා කකුල් දෙක දික් කලා එයා ගාවට. මාලකගෙත් ආසාවනේ. කකුල් දෙක දිහා බලන් ඉදියා කියලා වරදක් නෑනෙ ඉතින්. හස්බන්ඩ් ඊට පස්සේ “අනේ මගෙ හොද වයිෆ් ” කියලා මගෙ කකුල් දෙක දිහා බලන් ඉදියා. මම ඉතින් ටීවි එක බලන්න ගත්තා. විනාඩි පහක් විතර ගියාම මාලක අහනවා “බබ මම එක පාරක් ඔයාගේ කකුල් දෙක ලෙවකන්නද” කියලා.

මම ඔරෝලා බලලා පිස්සුද ඔයාට කියලා සැරෙන් ඇහුවා.හස්බන්ඩ් අහින්සක විදිහට මගේ දිහා බලලා “අනේ බබා එකම එක පාරක්” කියලා කිව්වා. මටත් ඉතින් හස්බන්ඩ්ට බෑ කියන්න බෑ එහෙම අහනකොට එයාට දුක හිතෙයි කියලා. මාත් “හා එකපාරයි ඔන්න” කියලා කිව්ව. හස්බන්ඩ් ඊට පස්සේ මගෙ කකුල ලෙවකන්න ගත්තා. මගෙ දකුණු කකුලෙ ඇගිලි ටික තමා ලෙවකන්න ගත්තේ මම ටික්ක් වෙලා ඒක දිහා බලන් ඉදලා ආයිත් ටීවී එක බලන්න ගත්තා. ටීවි එකෙත් හොද ප්‍රෝග්‍රෑම් එකක් ගියෙ. මම ඒක බලන්න ගත්තා. දන්නෙම නෑ පැයකාලක් විතර හස්බන්ඩ් මගෙ කකුල් දෙක ලෙවකාලා. මටත් එහෙම කරන කොට සනීප නිසා වැඩිය තේරුනේ නෑ. මම “ආහ් දැන් ඇති කියලා” කකුල් දෙක අරගත්තා. හස්බන්ඩ් ඊට පස්සෙ එක පාරටම “බබා මම ටොයිලට් එකට ගිහින් එන්නම්” කියලා ගියා.

We hope this instalment kept you interested until the final line. Explore our ඔෆිස් කෑල්ල collection for more stories worth reading.